maanantai 2. tammikuuta 2012

Syntymäpäiväonnitteluja jälleen

Vaarini täytti uudenvuodenpäivänä 76 vuotta ja tein hänelle tällaisen kortin. En jaksanut alkaa miettimään mitään vanhemmalle miehelle sopivaa "arvokasta" korttia, sillä se tuntuu niin vaikealta vaan päätin, että vaari saa nyt tällaisen. En usko, että hän hirvittävän paljon muutenkaan kiinnittää korttiin huomiota.




Pahoittelen huonoa kuvaa, mutta muu perhe oli jo ulkona menossa autolle kun muistin, etten taaskaan ole muistanut ottaa kortista kuvaa. Pikainen *räps* ja tässä tulos. Nuo kirjaimet erottuvat oikeastikin tosi huonosti (siksi rajattu tussilla) eikä niitä tästä kuvastakaan kovin hyvin erota. Vaarille siis vähän haastetta! Tekstinä "Onnea" ja "76". Kirjaimet ovat näitä tarroja ja päälle on laitettu glossya. Mustekala on jälleen Doodle Factorya.


P.S. Olen huomannut, että enhän mä tätä vain "tallennuspaikkana" pidä vaan automaattisesti koko ajan selostan (mielessäni jollekin muulle) mitä olen tehnyt ja miksi :D Kai se täytyy sitten hyväksyä, että kyllä mä ihan blogia pidän, heh. Kiva, että tänne on löytänyt lukijoitakin!

2 kommenttia:

  1. huikeen ihana iloinen kortti!! =)

    VastaaPoista
  2. Hiih, aivan ihana! :) Mä ainakin haluan saada mummona just tommosia kortteja, en mitään vanhuskortteja :D

    VastaaPoista